План кансультацый СППС
План кансультацый СППС на 1 чвэрць 2022–2023 навучальнага года
дата |
Тэма кансультацыі |
Кантынгент |
01.09.2022 |
«Як дапамагчы першакласніку пазбегнуць цяжкасці ў школьным навучанні" |
Бацькі 1 класа |
02.09. 2022 |
Арганізацыя занятасці падлеткаў |
вучні 5–11кл
|
03.09.2022 |
Пытанні па адаптацыі 1 класнікаў |
Бацькі 1 класа
|
05.09.2022 |
Пытанні па адаптацыі 5 класнікаў |
Бацькі 5 класа
|
06.09.2022 |
Тяжкасці адаптацыі 1,5 класнікаў |
Педагогі, класныя кіраўнікі |
07.09.2022
|
Вучымся сябраваць |
Вучні 1-4 класаў
|
08.09. 2022 |
Школьнае жыцце без стрэсу |
Вучні 9 класа |
09.09.2022 |
Сем «Я» чалавека. Фарміраванне імкнення да самапазнання, магчымасці распазнаваць асабістыя якасці, імкненне да ўзаемадзеяння з іншымі людзьмі |
вучні 5–11кл
|
10.09.2022 |
Што трэба ведаць бацькам аб сваіх дзецях (падлетках) |
Бацькі 6,7 клас |
12.09.2022 |
Што трэба ведаць бацькам аб сваіх дзецях (падлетках) |
Бацькі 8,9 клас |
13.09.2022 |
Трывожнасць. Як фактар эмыцыйнага выгарання |
Педагогі, класныя кіраўнікі |
14.09.2022 |
Як папярэдзіць ужыванне падлеткамі псіхаактыўных рэчываў?
|
бацькі 7–11класа |
16.09.2022 |
“Твой выбар –твае жыцце!” |
Вучні 9,10 класа |
17.09.2022 |
Мае адоранае дзіця |
Бацькі 5–7класа |
19.09.2022 |
«Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах» |
Бацькі 8–11класа |
20.09.2022 |
Правіла правядзення сацыяметрычнага даследвання |
Педагогі |
21.09.2022 |
«Я і дарога» па прадухіленні дзіцячага траўматызму на дарогах |
вучні 1,4 класа |
23.09.2022 |
Калі бацькі не разумеют” |
вучні 7,9 класа |
24.09. 2022 |
Як навучыцца разумець і прымаць падлетка? |
Бацькі 9-11 класа |
26.09. 2022
|
Як навучыцца разумець і прымаць падлетка? |
Бацькі 5–8 класа |
27.09. 2022 |
«Узроставыя асаблівасці суіцыдальных паводзін дзяцей і падлеткаў» |
педагогі |
28.09.2022 |
Тэлефон для таго, каб… Камп’ютэрная залежнасць |
Вучні 1-4 класаў |
30.09.2022 |
Адносіны паміж хлопцамі і дзяўчынкамі. |
Вучні 8–11 класаў |
01.10.2022 |
“Што павінны бацькі ведаць об сваіх дзецях” |
бацькі 7– 11 класаў |
03.10.2022 |
Кансультацыі для бацькоў: «Мае дзіця - пяцікласнік» |
бацькі 5 класа
|
04.10.2022 |
Тяжкасці адаптацыі .1,5 класнікаў |
педагогі |
05.10.2022 |
Формула поспеху |
адораные вучні 1–4 класаў |
07.10.2022 |
Формула поспеху |
адораные вучні 5–11 класаў |
08.10.2022 |
Трывожныя бацькі – трывожныя дзеці |
Бацькі 1–4 класаў |
10.10.2022 |
Трывожныя бацькі – трывожныя дзеці |
Бацькі 5–11 класаў |
11.10.21 |
Па рэзультатах сацыяметрычнага доследу |
педагогі 2-11 кл. |
12.10.2022 |
“7-Я чалавека” |
Вучні 5–7 класаў |
14.10.2022 |
“7-Я чалавека” |
Вучні 8–11 класаў |
15.10.2022 |
Прадухіленні гвалту ў сямейна-бытавой сферы” |
Бацькі 1,2,3,4,5 класаў |
17.10.2022 |
Прадухіленні гвалту ў сямейна-бытавой сферы” |
Бацькі 6–11 класаў |
18.10.2022 |
Па рэзультатах дыягностыкі аутагрэсіўных паводзін |
педагогі 8–11 кл |
19.10.2022 |
Я люблю чытаць |
Вучні 1–4 класаў |
21.10.2022 |
« Памылкі пры выбары прафесіі » |
вучні 9–11класаў |
22.10.2022 |
«Адказнае бацькоўства - шчаслівае дзяцінства» |
Бацькі 1,5,10 класаў
|
24.10.2022 |
«Адказнае бацькоўства - шчаслівае дзяцінства» |
Бацькі 2,3,4,7 класаў
|
25.10.2022 |
Псіхалагічны стан здароўя педагога |
Педагогі
|
26.10.2022 |
Па рэзультатах дыягностыкі |
Вучні 8–11 класаў
|
28.10.2022 |
Па рэзультатах дыягностыкі |
Вучні 8–11 класаў
|
29.10.2022 |
Як арганізаваць карысны адпачынак дзіця |
Бацькі |